Utrinki iz šole

Utrinki iz šole

Pred ponovnim vstopom v šolo smo se vsi spraševali, kako bo. Pogrešali smo prijatelje in pouk v učilnicah. Zdaj smo ponovno skupaj in sporočamo vam, da je vse tako kot je bilo poprej…. le nekoliko manj nas je v razredu. Pošiljamo lepe pozdrave tistim, ki se učite od doma.

Matjaž in Tanja z učenci 1. b razreda

Utrinke pouka v času ukrepov si lahko ogledate v spletni fotogaleriji.

OBVESTILO

OBVESTILO

o ponovni vzpostavitvi izvajanja vzgojno-izobraževalnega dela v določenem deležu v prostorih OŠ Koroški jeklarji in podružnice Kotlje v času izvajanja odrejenih ukrepov zaradi zajezitve in obvladovanja  epidemije SARS-CoV-2 (COVID-19)

Spoštovani,

vezano na dne 8. 5. 2020 prejeto okrožnico Ministrstva RS za izobraževanje, znanost in šport, izdano dne 8. 5. 2020 pod številko 6030-1/2020/31, vas obveščamo, da se bo vzgojno-izobraževalno delo za učence 1., 2. in 3. razreda OŠ predvidoma od 18. 5. 2020 izvajalo v prostorih šole.  Prav tako se bo vzgojno-izobraževalno delo predvidoma od 25. 5. 2020 v prostorih šole izvajalo za učence 9. razreda ter za tiste učence od 4.—8. razreda, ki imajo učne težave ter težko dosegajo standarde znanja – za slednje se bo lahko v prostorih šole izvajal dopolnilni pouk in druge oblike individualne in skupinske pomoči.

Glede na zgoraj navedeno se bo od predvidenih datumov dalje za učence 1., 2., 3. in 9. razreda vzgojno izobraževalno delo izvajalo po obveznem in razširjenem programu.

Pogoj za ponovni vstop v šolske prostore je podpisana pisna izjava staršev, ki jo morajo ti podati pred vstopom otroka v šolske prostore /posredovali so vam jo razredniki/.  S tem se v šoli zagotovi varno učno okolje za vse učence.

Če se učenci vzgojno-izobraževalnega procesa v šolskih prostorih ne bodo udeležili iz zdravstvenih razlogov njih samih ali njihovih ožjih družinskih članov oz. oseb, s katerimi bivajo v istem gospodinjstvu, o tem obvestite razrednika, da se bo vaš otrok še vedno izobraževal  na daljavo.

Šola pripravlja navodila in protokole za delo v  novih okoliščinah, s katerimi boste pravočasno seznanjeni, najkasneje do petka, 15. 5. 2020. Obvestilo bomo objavili na šolski spletni strani.

 

Vljudno pozdravljeni.                                                                 Aljaž Banko, ravnatelj

 

Vse najboljše, Ivan Cankar!

V nedeljo bi mojster slovenske besede, Ivan Cankar, praznoval 144. rojstni dan. Devetošolci so mu v obliki pesmi in pisnih sestavkov voščili in izrekli spoštovanje, pisali so o njihovih pogledih na Cankarjevo literarno ustvarjanje, ga skušali aktualizirati … Preberite si, kako so se s tem spopadli SaraBela, Jan in Julija.

Pegam in Lambergar

Z učenci 7. b-razreda smo z epsko pesmijo Pegam in Lambergar »zakorakali« v 16. stoletje.
Osrednji motiv te romance je spopad med okrutnim Pegamom in slovenskim junakom
Lambergarjem. Boj med njima se pogosto pojavlja na panjskih končnicah. V risanju
omenjenega motiva so se s pomočjo barvic in svinčnika preizkušali tudi sedmošolci. Nastali
so zanimivi likovni izdelki. Najboljše so narisali Urban Polajner, Maja Golob in Nika Pavše.

Naravoslovni dan 5. razred

Naravoslovni dan 5. razred

Petošolci smo se v petek, 8. 5. 2020, odpravili na malenkost drugačen naravoslovni dan. Ogledali smo si Forma vivo Prelom in spomenik Svobodi in miru na Poljani. Pot smo nadaljevali do rudnika Mežica, kjer smo si ogledali rudnik in izvedeli marsikaj novega. Ker je bila to edinstvena priložnost, smo si podzemlje Pece ogledali še s kolesi in kajakom. Pot smo nadaljevali do Leš, kjer je nekoč deloval rudnik. Ogledali smo si ostanke, ki govorijo o tem, da je bilo rudarstvo na Lešah res pomembno. Pot proti domu smo si krajšali z risanko o Perkmandeljcu.

Kakšen pa se je izlet zdel učencem? Najbolje, da si kar sami preberete.

Nuša Prasnic, 5.A: Najbolj se mi je zdelo zanimivo, ko smo šli s kanuji v podzemne rove.

Arijalda Mustafić, 5.A: Najbolj se mi je zdela zanimiva Forma viva Prelom. Izlet je bil poučen in zabaven.

Neja Koprivnikar, 5.A: Izlet je bil zelo zabaven in  Perkmandeljc zelo smešen. Zelo sem se zabavala, ko sem gledala video. Ta izlet bom doživela tudi v živo.

Maja Gostenčnik, 5.A: Izlet mi je bil zelo všeč, izvedela sem veliko, česar še nisem vedela, bilo bi pa super, če bi to lahko videla v živo.

Neža Saletinger, 5.A: Izlet je bil super. Škoda, da nismo šli zares in da se ne smemo družiti.

Mark Kolar, 5.A: Izlet mi je bil zelo všeč in mi je res žal, da ga nisem doživel s sošolci, sošolkami in učiteljico Manco. Hvala, da ste mi z naravoslovnim dnevom polepšali dan.

Tia Mori, 5.A: Hvala, da ste mi pripravili tako zanimiv izlet.

Emrah Šabić, 5.A: Zanimiv in poučen izlet.

Nuška Uršej Marinč, 5.A: V rudniku sem že bila. Vedno mi je bilo všeč.

Matija Zupančič, 5.A: Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaka Uršej Marinč, 5.A: Tudi jaz hočem kolesariti v rudniku. Drugače sem tu že bil.

Evita Lever, 5.B: Meni je bil najbolj všeč vlakec v rudniku in Perkmandeljc.

Neža Poberžnik, 5.B: Izlet mi je bil všeč. Bolje pa bi bilo, da bi si rudnik ogledali v živo.

Marcel Adam, 5.B: Zanimivo.

Viktor Nabernik, 5.B: Izlet je bil super, ampak kamera se malo preveč trese….

Jon Pavel Mori, 5.B: Bilo je zelo zabavno, ko smo kolesarili in ko smo se spuščali v globoke in več let stare rove.

Julija Rapac, 5.B: Meni se je izlet zdel super. Hvala pa tudi vam učiteljice, da ste se potrudile za nas in nam omogočile virtualni ogled rudnika.

Nace Hribernik, 5.B: Ne zdi se mi zanimivo, zato ker nismo bili tam v pravem življenju, samo je bilo zanimivo, ker sem že bil tam sam.

Žan Petrič, 5.B: Bilo mi je všeč, a raje bi to videl v živo in odšel na izlet skupaj s prijatelji in učiteljico.

Urša Brezovnik, 5.B: Izlet mi je bil zelo všeč. Ali lahko imamo več takšnih dni?

Ina Belaj, 5.B: Zelo ste se potrudili, da ste sploh tako lepo vse prikazali, prilepili skupaj in da je nastal tako lep in nepozaben izlet.

Tija Čurč, 5.B: Izlet mi je bil zelo všeč.

Jernej Jamnik, 5.B: Bilo mi je zelo všeč.

Lovro Kaker, 5.B: Mislim, da bi bilo bolje, če bi šli v realnosti v rudnik.

Mia Kaiser, 5.C: Bilo mi je zelo všeč kljub temu, da nismo bili tam.

Manca Kotnik, 5.C: Izlet je bil zelo zanimiv, poučen. Škoda, da si izleta nismo mogli ogledati v živo.

Jaša Rožej, 5.C: Vaš izlet mi je bil zanimiv in odličen. Zelo ste se potrudili in ste super!

Neža Spanžel, 5.C: Izlet mi je bil tako všeč, da nimam nič proti, če letos nismo šli na ta naravoslovni dan.

Jaka Topolovec, 5.C: Izlet mi je bil všeč in zelo zanimiv.

Neža Lauko, 5.C: Izlet je bil zanimiv in poučen.

Tin Lesjak, 5.C: Hvala vam za te posnetke, še bolje bi bilo, če bi ste tja lahko odpeljali skupaj.

Inja Proje Strmšek, 5.C: Izlet je bil zabaven.

Tia Vidović, 5.C: Odlično je bilo. Cel video mi je zelo všeč in ves trud, ki ste ga dali, da to naredite.

Hana Smrečnik, 5.C: Izlet je bil res super.

Beja Hribernik, 5.C: Izlet je bil super, ampak boljše bi bilo, če bi ga imeli v živo.

Sandi Videršnik Takač, 5.C: Zelo lep film.

Katarina Mikolič, 5.C: Izlet je bil zabaven in poučen.

 

 

 

 

 

Športna vzgoja doma

Športna vzgoja doma

Za učence od 4. do 8. razreda bo potekal pouk na daljavo do izteka šolskega leta. Tudi pri športu bo tako. In kaj vse počnejo naši učenci? Tukaj je nekaj fotk…

[Fotogalerija]

Da športne dejavnosti otrok niso koristne le za zdravje, ampak tudi za njihove starše pa dokazujejo učenci spodaj:

Dostopnost